Luleå here we go!




Tuff, tuff, tuff. Imorgon bär det av till Luleå med tåget.
Redan 06.30, huga vad tidigt. Fanns inte så mycket mer att välja på helt enkelt. En avgång? Detta är ju ett skämt. Men sen är det ju så, va ska vi i norrland ännu längre upp i norrland och göra?

Kommer bli fruktansvärt roligt att få kolla läget uppe i Norrbotten, faktiskt första gången jag är till Luleå "på riktigt" och inte bara ser en fotbollsarena. Hoppas att jag inte irrar bort mig och aldrig mera hittar tillbaka till hotellet.

Ska uppdatera er nära och kära mer när jag kommer fram. Kanske kommer en bild eller två.
Skriver mer imorgon när jag sitter på tåget.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0