Imorgon får jag berätta något kul =)



De 2 senaste grejerna från Monki's vårkollektion som följt med hem :)

Hihi, lite pirr i magen nu alltså, imorgon får jag berätta någonting kul minsann. Längtar!
Och förövrigt, våran vårkollektion på Monki är ju sinnesjukt bra! Den vita kavajen kommer jag nog missbruka i sommar, och kuvertväskan är ju helt fantastisk den med. Skinn, mjuk, lagom stor. Perfektion! Den finns i brunt också, blir nog att slå till på den med! Kommer vara schysst i sommar till ett par träklackar!

Jobbat en liten stund i dag, just proppat i mig middag med älskling och ska snart göra mig iordning för träning på Gammlia. Fantastiskt att få komma ut och träna, nolia är man rätt så less på faktiskt. Imorgon blir det en hel del att stå i angående det jag har att berätta imorgon. Mycket planering, telefonsamtal och annat skoj! Kommer bli kanon. Afterwork på det med mina finaste kollegor på Monki. En riktigt bra start på helgen.

Vi hörs imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0