Från Um-eå till Lul-eå



Vårkänslorna kryper fram nu när solen äntligen börjar värma igen

Har fått heltidsjobb! Äntligen! Inte i Umeå dock, utan i Luleå.
Ska vara butikschef för Monki i Luleå under ett år. Känns jätte spännande, peppade, inspirerande och väldigt väldigt roligt! Börjar om 15 dagar, så snabba ryck blir det. Jag har världens bästa jobb, jag säger det hela tiden men det är så sant. Jag är så lycklig!

Åker på besök dit upp till veckan. Det känns skit roligt. Så det blir 2 fullspäckade veckor nu fram tills jag börjar!

Nu börjar ett nytt kapitel i livet, ett nytt steg, nya utmaningar.
Det är bara att känna in det och börja njuta!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hur gör du med fotbollen då?

2011-03-06 @ 21:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0