Thougts are runnig trough my head



Vill ha sommar och värme och stuga! här i innansjön

Vilken dag det har varit idag alltså, fantastiskt. Nu sitter jag här, ensam med mina tankar. Så det kan vända fort alltså. Jobbat hela dagen idag, smällt i mig lite mat och snorat ner en hel pappersrulle ungefär. Skönt att förkylningen verkar släppa nu. Det blir mycket att grubbla och tänka på i helgen minsann, får slå mitt kloka huvud ihop med sig själv? Eller nått.

I helgen är det inte mycket planerat än så länge, Afterwork imorgon på PAUS Up2 ialla fall med nussarna. Kan bli riktigt trevligt. Annars är det nog mest åter till det här med tänkandet.....
Ser ni hur jag svammlar? Hittar typ inte ens ord.
Så det kan gå :)

Det här med att våga. Ska man våga, eller ska man vara feg? Hur gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0