Matsumoto!!




Gud vad länge sedan det var jag skrev senast!
I alla fall, har länge letat efter ett par beiga skor... Och äntligen slog jag till på dessa Matsumoto från Nelly. Herregud, kilklack är ju så mycket bekvämare :)
Vi får se hur dom känns när dom kommer fram, men risken finns ju att det kommer beställas en hel uppsättning av desssa i olika färger, och till kanonpris också, 399:- ! Dessa kommer bli perfekta till min päls och min vårjacka från Monki, och nu när jag tänker efter till min sjukt snygga hatt från Monki.

Sjuk är man, hostig och snorig. Tur i alla fall att febern är borta. Har inte tid att vara sjuk alls! Idag är det ju också Alla Hjärtans Dag, så måste ta mig ner mot stan och köpa någonting fint till min prins!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0