Klungan ikväll!!



Klungan 2011. "Se oss flyga över scenen i fruktansvärda hastigheter"

Ojojoj, Klungan ikväll på Sagateatern, kan knappt bärga mig. Enligt mig är dom helt fantastiska, och får aldrig nog av Mammas Nya Kille i P3. Har bara hört lovord om denna föreställning, och enligt säkra källor kommer jag att börja skratta direkt ridån går upp. Min all time favourite karaktär är med, Lacken, som ska släktingforska. Tror det kommer bli en fantastisk kväll med min fina.
Har även gjort en beställning på ett par knallgula brallor från Weekday med bästa E, perfekta till våren/sommaren med ett vitt linne och mina träskor. Hoppas bara att dom sitter som jag föreställt mig. Tack och tusen tack för att du tar dig tid. Jag vill också till Stockholm och shoppa lös.


Idag är jag ledig och ska försöka ge mig på städning av lägenheten och lite fönstershopping på nätet, haha. Livsfarligt med internetshopping. Det känns ju inte som att man köper något på riktigt, men likaväl försvinner ju pengarna? Gud. Hur ska detta sluta.

Farligt att vara rastlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0