Afterwork och annat kul


Har så himla mycket kul att berätta, men det får vänta till om en vecka :)

Afterwork efter jobbet ikväll igen i Up2-gallerian med trevligt umgänge. Lite Hemavan planering, och annat smått och gått. Jobbat hela dagen, så grymt kul det har varit idag, fart från öppning till stängning. Jobb imorgon igen, och efter det har jag ingenting direkt planerat faktiskt. Är utslängd ur huset då Johannes gamla klass från åk 7-9 ska komma hem till oss och ha förkör innan den stora "10-år sedan vi fick ut 9an" festen. Så ska hänga hos nussarna ett tag i allafall innan jag vågar mig hemåt så jag vet att huset är tomt.

Ojojoj, vill ju bara skrika rakt ut. Men det väntar vi med =)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0