Saknar sommaren...



PEACE & LOVE i somras..

Gud, att vara sjukskriven suger verkligen. Vill jobba, det är så tråkigt att sitta hemma, är sjukskriven på 75% just nu, så får bara jobba ca. 10h i veckan. Dynga dynga dynga.

Saknar sommaren också, när man tittar ut så antingen regnar det eller till och med snöar. Usch, jag har suttit inlåst i nästan 7 veckor så jag har missat att sommaren försvunnit. Fördriver tiden med Super Mario på nintento wii. Börjar ta sig. Foten börjar iallafall kännas bättre och bättre för varje dag. Nu går jag nästan normalt, så ser inte så haltande ut i gångstilen längre. Ska träffa sjukgymnasten på torsdag morgon och få ett ordentligt träningsprogram. Jag är rätt duktig på att INTE lyssna på kroppen när den gör ont, jag kör bara på. Vill inte paja foten direkt igen nu när jag kör igång så måste få lite riktlinjer av någon som kan. Sen från och med fredag hoppas jag att det blir riktigt mycket gym träning, så jag kan göra det på dagtid nu när jag är ledig så mycket. 4 gånger i veckan minst ska jag köra. Nu jäklar ska det pumpas och löpas (så fort jag kan löpa, vill springa mig spyfärdig, saknar känslan). Fotbollsäsongen 2011 ska bli GRYM!

Har typ inget vettigt att skriva, så nu ska jag se GG sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0