Min bästa kommer hem nu!




ÄNTLIGEN
! Nu ska jag bege mig till flyget för att hämta min älskade som kommer hem från Kalmar. Sjukt ändå vad tråkigt det är att vara ensam. När man är ifrån varandra uppskattar man verkligen dom där små grejerna i vardagen som man får göra tillsammans. Äta frukost ihop, handla mat, tvätta ihop, städa ihop. Allt blir så mycket roligare!
Gud, längtar efter att få vara i hans armar igen om ca 40 minuter.

Idag står jobb på schemat. 12.30-18.15, sen ska jag in på öppningen av Scorett också, fantastiskt. Ska se om jag kan hitta mig ett par bra mormorskängor att ha på mig nu i vinter när jag behöver bra stöd i foten. Sen ska jag ringa till förskolan och berätta att jag ska börja jobba 50% istället. Dubbelt så mycket tid alltså, fantastiskt. Jag längtar.
Det går framåt hela tiden med foten, lite bättre för varje dag och jag börjar få en vadmuskel igen!!

Vi hörs senare. Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0