Imorgon ryker gipset!



utanför akuten i umeå ca 02.30 för 6 veckor sedan..

Imorgon ska äntligen gipset sågas upp, direkt efter det blir det röntgen och 2 timmar att svettas och vara nervös inför besked om hur läkningen har gått. Vill kunna gå igen, vill kunna jobba, träna. Chansen att någonting har bivit galet under läkningen är ju minimal egentligen, men det finns en risk för att det blir operation för att rätta till benet eller enbart mera gips. Om fallet blir så kan jag lova att jag inte kommer vara en trevlig människa. Jag är så less så less nu på det här gipset och att sitta instängd i lägenheten dagarna till ända. Så håll tummarna för mig imorgon!!!

Helgen har varit kanon. I lördags var vi på droskan med emmi och erik och vräkte i oss tacobuffé och sen gick vi hem till oss för lite pratmakarna, wii, gitarr, whiskey och häng med mer folk som strömmade in under kvällen. Igår var också en väääldigt bra dag! Först match för mitt kära södra ute i Röbäck av alla ställen.. Men vi säkrade kontraktet för spel i Norrettan nästa år!!! En katastrofsäsong redde ändå ut sig till slut, ni är bäst tjejer! Det är så otroligt nervöst att sitta på sidan och titta, ojojoj, man vill ju bara vara med ute på banan. Men tjejerna gjorde en riktigt bra match, men slutminterna blev en nagelbitare eftersom vi vann med 2-1.


härliga stunder med södra, vill kunna spela fotboll igen nuuu!

Efter det så åkte vi upp till farmor och farfar som bjöd på gómat och pappa med familj var också där och åt. Mina småsyskon är ju så fantastiska. Får mig alltid att bli på bra humör. Vem tycker inte om att sitta och kramas framför barnprogram som Rorri och Pingu? Myyyyyys. Idag ska jag försöka få dagen att susa förbi, ska börja med att göra mig lite frukost..


Astrid, Alva, Amanda och mamma Ann i bakgrunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0