GIPSET BORTA!



JAG ÄR FRIII, JAG VILL SKUTTA & HOPPA & DANSA!

Känns så skönt, så var dagen på sjukhuset över och jag fick gå hem utan gips (med hjälp av kryckorna nu i början förstås) men nu får jag börja lära mig att gå igen. Känns rätt vingligt och jag är ruskigt svag i vänsterbenet nu, det ska vi snabbt ändra på!

Var och sågade loss gipset 10.30, sen röntgen 10.50 och först klockan 13.00 fick jag få svar hos ortopeden. Jag hann med att äta lunch med Johannes fina mamma på "nya sjukhuset" och få gå på studiebesök runt Onkologen där hon jobbar. Vi träffade på Johannes pappa så jag även fick se hans kontor. En bra dag, så tiden gick väldigt fort.

Så nu är jag fri som en fågel, jag kvittrar av lycka. Så skönt att ha benet framme igen. Imorgon ska jag ut på en längre promenad och försöka gå så mycket jag kan, försöka att stötta mig så lite som möjligt på kryckorna. Är nervös att jag bara kommer att ramla ihop till en hög när jag ska trycka ifrån med vänsterbenet, vi lär ju se :)
Ikväll får vi fira med god mat och öl till fotbollsmatchen Holland-Sverige.

Tack till alla som stöttat under den här perioden. Jag står i tjänst till er.
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0