Det går framåt varje dag.



När jag just hade börjat jobba på Monki. April 2009

Gud. Tiden går hur fort som helst, jag tycker det var ganska nyss vi öppnade Monki butiken här i Umeå, men nu har redan en massa annat hunnit förändras i vår galleria. Scorett har kommit (älskar det) och även 2 nya caféer. Jag hinner inte ens med, året går fortare och fortare ju äldre man blir... Varför?

Med rehabträningen går det bara åt rätt håll i alla fall. Det blir lättare att gå barfota inomhus och jag känner att jag blir starkare i benet. Jag har provat några små lätta joggingsteg, och det gick faktiskt väldigt bra. Så jag hoppas att jag i början av november kan få börja jogga. Det är inte så kul att sitta på motionscykel.... Det känns skönt att det går framåt, men jag vill ju bara knyta på mig fotbollsskorna och köra med laget!

Idag ska jag få jobba igen, wiho!! Känns underbart det också, det är inte så kul att sitta hemma och glo på TVn varje dag, eller inte ha någon att umgås med, alla är ju på sina arbeten. Försäkringsskassan behöver tydligen en månad till på sig att överlägga mitt fall och vilken ersättning jag ska ha, usch. Jag skadade mig 28 augusti och det är snart november???? Hur länge ska jag måsta vara fattig? Lika bra att gå på och jobba 100%, det här verkar ju inte löna sig ett jota.

Nä, nu ska jag se nya Top Model innan jag drar iväg på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0