iPhone 4 cravings




Min mobil är trasig, det är helt sanslöst, livet blir så svårt utan en mobiltelefon. Det är som att man är helt off, borta från omvärlden. Tragiskt egentligen. Men jag har sagt för mig själv länge nu, att så fort min telefon går sönder och är oduglig så ska jag skaffa mig en iPhone. Nu är det dags tycker jag.

Ska in på stan nu och kolla läget med hur det blir att betala av/ köpa lös den. Inte gratis. Känns också fel att köpa en iPhone 3 bara för att den är billigare nu när det finns en iPhone 4? Vi får se vad dom säger så får jag överväga om det är värt det eller inte. Jag sitter ju till och med på min egen gamla telefon och trycker på skärmen, inget händer såklart. Bara för att jag spelar så mycket på Johannes iPhone.
Nej, nu tar jag mig i kragen och åker in till stan och kollar läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0