julklappshetsochkyla




saknar sommaren.. gillar inte vinterhalvåret här i norrland. kyla och mörker fram till maj ungefär. gaah. och nu är det julklappsletarjakt. inte lätt att göra bort julklappar i tid när ingen vet vad dom vill ha? dilemma. fler som har det här problemet? typ 20 personer att köpa julklappar till och nu måste jag verkligen ta tag i att dra mig runt hela umeå med strömpilen, barnens hus och stan.

johannes är i oslo fram till söndag, och det känns väldigt ensamt i lägenheten måste jag säga. tur att jag ska jobba lördag och söndag så att tiden går fort. kom och hälsa på hos oss på monki på skyltsöndag vettja, har hört rykten om att tomten sitter utanför och delar ut godis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0