yourhotandyourcold




hot and pink lipstick.. lyser starkt. i like it.. det är kul att vara annorlunda. skulle dock vilja hitta en nyans som inte är lika mörk som denna, lite lite ljusare. (den ser mörkare ut i verkligheten än på bilden). när jag får pengar nästa gång så får jag gå och prova. eller är det kanske någon som har något bra tips på rosa läppstift? det jag har på mig är från NOUBA.

har just gjort min 5e intervju till umeå södra bloggen (klicka här för att komma dit). ska finnas en intervju med alla spelare i laget. sedan har jag gjort en intervju med vår f.d amerikanske spelare 08 jennifer nobis som kommer komma ut i veckan, håll utkik! nu är det sängen.
natti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

make up stores "baby love" !!

2009-05-10 @ 16:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0