thenakedtruth


fullt ös hela dagen. har haft massa ärenden idag som jag uträttat. fått ett par nya pjukker också att jobba i. sneakers med platå och kilklack, är så nöjd med dom. eftersom jag är så short så måste jag ha ett par sköna "heels" att jobba i så jag når allt på hyllorna och på lagret. hemskt att det är så ändå. räcker man bara 156cm över marken så får man ta det. så "sneakersheels" var en j*vla kung lösning på problemet. bilder på skorna kommer imorgon!

har fått en fråga också om hur jag fick jobbet på monki.
svar: när jag fick vet att monki skulle öppna i umeå så hörde jag av mig till högsta hönset inom monki och huvudkontoret i sthlm. där frågade jag efter en adress och ett telefonnummer till den som är ansvarig för anställningen av personal till butiken här i umeå. jag fick infon jag behövde och skickade mitt CV dit. fick komma på en intevju, och dagen efter fick jag besked om att jag fått jobbet!

the naked truth about me. totalt nyvaken 3 min innan fototna är tagna... så så ser jag ut osminkad, okammad och ostylad. myste hela morgonen med vår lilla ögonsten till katt, pussy




Kommentarer
Postat av: josephine

vilken läcker vägg du hade!:)



snyggsnygga bilder såklart!;)

2009-05-05 @ 11:06:09
URL: http://peaceloveandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0