mylipsarehotpink


såhär ser jag ut idag när jag alldeles strax ska dra iväg på monki och jobba.. jeansjacka från secondhands barnavdelning, tischa från MQ och scarf från H&M.. älska min leopardscarfs.. can't be without it. efter jobbet är det direkt på träning som gäller. mina nya arbetspjukker är på som jag fått.. riktigt nice.

att det redan är onsdag, veckorna bara flyge förbi, vad hände med april? jag hann inte med alls.. snart är väl sommaren över och vintern snart tillbaka, fuck! nae, nu är det dags att börja trampa på gula faran in mot schtaaan.
vi hörs ikväll!




Kommentarer
Postat av: Anna

Fan vad snyggt!



funderar på att köpa sånna skor, är de sköna? eller får man mycket ont i fötterna?

2009-05-06 @ 23:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0