minälskademonkitröja





min älskade håliga tröja från monki, gladiatorsandaler från wedins och solglajjor även de från monki. väldigt simpel stil idag, tröjan ska ju ändå av och magen ska solas!

ska precis ge mig ut för att sätta mig någonstans i solen med en kaffekopp och singoallakex och bara njuta av livet en stund. kanske ska ta mig ut och fota idag också, inte en dum idé. maria kommer hem om några timmar och då kanske jag kan ta med mig min modell och fara ut på photomission! lediga dagar måste njutas av, trots att jag helst av allt vill och måste jobba.

don't make your life to even more of a mess....

Kommentarer
Postat av: Greger Niklasson

Clean lägenhet du/ni verkar ha :)

2009-05-05 @ 13:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0