ihaverippedmytights




hålet i tightsen blev när jag drog på mig dom i morse, s*tan!! hate when it happens...

idag har det varit en väldig skön dag. började med träning imorse, sedan jobb på monki och efter det middag hos mitt ena päron och avslutningsvis födelsedagsfirande och eurovision hos söta hannie.
har inte bloggat på några dagar, har bara inte haft orken. har kännt mig så jävla trött och hängig sista dagarna, vet inte vad det beror på..... creeeeeeepy.

imorgon är det match mot vasalund på dragon 1
. kom och stötta vettja.
nu är det sängen som gäller för forssan... om jag ska orka hålla ögonen uppe imorgon, vilket jag typ måstat kämpa med hela j*vla dagen.
kisses

Kommentarer
Postat av: josephine

snyggo!



kommer du på personalmötet?:)

2009-05-17 @ 10:54:10
URL: http://peaceloveandrocknroll.blogg.se/
Postat av: Linnea

hur gick matchen?:) snygg outfit btw!

2009-05-18 @ 15:34:05
Postat av: Lina

Ball blogg&stil, vad heter efekten man har som du har använt på den här bilden? Blir gärna glad med svar, svara gärna via min blogg.

kramar

2009-06-04 @ 19:15:20
URL: http://moliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0