have2havesomeshoes




Bilden kommer från have2have.se
- dessa två älsklingar har jag beställt från have2have.se kommer i början av nästa vecka, KÄRLEK!
3cm platå och 12,5cm klack!!

idag har det varit jobb och träning på agendan, sedan en middag hos la familia. kände verkligena att jag behövde unna mig någonting så självklart, tjej som jag är så har jag uppmuntrat mig själv med att klicka hem 2 par pjukker. finns få saker på denna jord som är så underbara som ett par riktigt snygga nya skor. de är dem som gör skillnaden.

jag har bestämt mig för att ställa mig i kö någon fredag på "drop-in" för gaddning. jag ska skriva BE STRONG över insidan av handleden. klyschigt kanske, men det är pepping för mig själv, behöver verkligen påminna mig om det oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0