greytanktopwithapocket




såhär såg jag ut ikväll, basic och enkelt. grått oversizelinne från MQ med en ficka på bröstet. det är killen i mitt livs linne, så jäkla snyggt det är alltså. to die for för en ynka liten slant. måste åka själv och köpa ett i varje färg. vitt, svart och grått. thats me, a girl with no colours? hell.

och satansjävlakuk... for in till festen som killen i mitt liv var på ikväll med maria för att säga hej till folket och sedan fara hem och ladda inför matchen imorgon, men då är det så att någon spiller rödvin över heela min rutiga blazer (se inlägget nedan) från monki! j***SDFSD*FDHG*HJxcvsdf*SDFGS*V*AD*FSDG* är allt jag får fram. mitt bästa köp ever, ruined?
hur fan får man bort rödvinsfläckar effektivt? help me!

imorgon är det match mot Älvsjö AIK i sthlm, avresa ca 10.15 typ från flyget. känner att det blir 3 pinnar imorgon alltså. ska lägga upp en bild imorgon där jag visar hur våra "resekläder" ser ut med laget, fett snyggt alltså. naaat.
godnatt folket

* Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: josephine

ja galet!=)

jag vet inte har ju inte sagt ngt ännu till emma, jag åker den 15 juni=)

men det känns som att jag verkligen måste ta den här chansen eftersom det är detta jag vill hålla på med=)

2009-05-03 @ 09:13:31
URL: http://peaceloveandrocknroll.blogg.se/
Postat av: ..

sjuukt snygg frisyr. haha kan du visa hur du sätter upp håret? har ungefär samma längd på mitt hår som dig, och en (ny) lugg som dock är urklippt taggig. men din uppsättning såg grym ut, får aldrig till det sådär. hur gör du?

2009-05-04 @ 17:17:24
Postat av: J

Det finns ett medel på ohlssonstyger som heter "vinfläcksbortagaren" vinröd flaska, tog bort både (ett är gamla) vita och röda vinfläckar från en sidenklänning jag hade:) tar även bort bär och frukt fläckar:) Super bra! Testa den:)

2009-05-17 @ 09:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0