vilketjävlatråkigtväder




monki all the way baby. vägrar att ta av mig shortsen trost att det är jätte tråkigt väder ute, vägrar långbrallor, inte i juli!! det är så himla trist. ingen sommarvärme längre, den var bara i början av sommaren. synd för dem som har sen semester. idag har det varit jobb och nu träning som väntar. jag och älskling skulle egentligen på gratisbio ikväll på förhandsvisningen av "sommaren med göran" men då hade vi tittat fel på biljettena, DET VAR JU IGÅR? haha blinda-joel!

kom förbi in på monki nu vettja, vi har nedsatt pris till 50kr för alla chinos!!! vilket kap! komsi

Kommentarer
Postat av: marbie

sv: jaha va kul! ja om jag får lånet så börjar jag då! då kan vi bli homiesar :D ska du gå vanliga kursen? inte master? hur ska du låna pengar?

2009-07-21 @ 22:12:05
URL: http://www.marbieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0