norrbyskärärunderbart



syster kaziah, jag och syster amanda på skäret påväg ut med motorbåten.

jag vet att jag varit helt frånvarande sjukt länge, men jag har haft så mycket annat för mig. jag har umgåts med familj och vänner och försökt att ta det lungt och ta till vara på det fina vädret och dom fina stunderna med de personer som står mig allra närmast. norrbyskär är helt underbart, idylliskt. önskar man kunde få spendera längre tid där än bara 2 dagar.

imorgon är det match mot brommapojkarna iallafall, spännande. sista matchen innan uppbehållet, skulle kännas grymt skönt att gå på vila med en 3a i bagaget, håll tummarna för oss!

ska bli bättre på att uppdatera här i bloggen igen från och med nu.

Kommentarer
Postat av: emmi

vill du ha mer läsare till din blogg? prova det här, gratis och bra :)



http://www.viraltrafik.se/?emmiw

2009-07-08 @ 14:49:06
URL: http://emmiwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0