fannettgammaltmonkilinneigarderoben



Skor - convese, jeansshorts - bikbok, linne - monki, blazer - monki, väska - bianco, hårband - GT

såhär har jag sett ut idag alltså. är så glad att jag hittade det här gamla linnet från monki i garderoben. hade totalt glömt bort att det fanns. sjukt snygg skärning i ryggen, den är egentligen ännu djupare men jag har knytit upp axelbanden lite. dagen har bestått av jobb, en vända på stan, mat och klippning hos mamma. nu ska jag börja med ett nytt projekt, omstyla ett par oversizeade jeans från monki till shorts. sen ska dom få möta rivjärnet också och bli lite trashade, vi får se hur det går!

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lindsey

grymt snygg stil du har!!!

2009-07-15 @ 22:52:42
URL: http://creadiem.webblogg.se/
Postat av: victoria lönnqvist

åh jag ÄLSKAR ditt linne!

2009-10-22 @ 20:46:06
URL: http://victorialannqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0