enjävlatrevlighelghardetvarit



bild på mig och älskling för några veckor sedan.

har varit en sjukt trevlig helg. i fredags var hannah här och åt med mig och johannes, sedan kom det lite folk hit. vi spelade spel och drack och hade trevligt och gick sedan ut på TC och trädgården. igår så var det 50års partaj för gunnar på sofiehem, en riktigt lyckad tillställning. vi kom hem ca. 03.45 därifrån. idag så har vi varit hos far min och hälsat på barnen och fått riktigt gómat! nu är det sent och jag kan inte sova, jag har vridit på dygnet totalt, badbad.

vi hörs imorgon. puss!

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

fin blogg du har. hoppas du får en trevlig kväll :)

2009-07-13 @ 20:27:09
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0