alltidsömnigaögon...




haha, vad fan är det med mina ögon på kort jämt? dom ser så jävla sömniga ut?
lite grön/sotig makeup idag.. kul att leka med färg. imorgon blir en låååång dag. först träning 09.30-11.00, sedan jobb 12-16, sedan en bilfärd med några tjejer i laget till sthlm för att spela match på söndagen. sedan bär det hem igen. skulle så gärna vilja stanna i sthlm en dag extra när jag har min bil där nere, men inte den här gången. får bli någon annan gång helt enkelt.

längtar efter min 88 colour makeup palette. (se tidigare inlägg). några undrade vad jag gav för den. 150kr fick jag betala med gratis frakt. SJUUKT värt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker att du har otroligt stora och vackra ögon! :) Var stolt över dem.

2009-07-31 @ 23:59:44
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: elin

hej, jag har just nu frågestund i min blogg. skulle bli jätte glad om du vill ställa en eller fler frågor till mig. puss :)

ps. du har sjukt vackra ögon. hela du är vacker :)

2009-08-03 @ 21:45:56
URL: http://eelinjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0