workhardandgetrewarded.




det lönar sig faktiskt att jobba hårt och gå efter ditt mål, det gör det verkligen. gud vad det pirrar i min mage nu. undra vilken väg det här kommer att ta, spännande!

igår var det en fantastisk kväll på bishops arms med jobbet, middag och lite personalmöte och andra grejer. skönt att träffas utanför arbetstid också, inte alltid man får göra det. jag jobbar verkligen på världens bästa arbetsplats med världens skönaste människor, kan inte bli bättre. ni är underbara!

nu är det dags för jobb, wiho!!

Kommentarer
Postat av: Bella / Kronor

Hej :)

Har följt din blogg ett tag nu och nu känner jag för att kommentera också.

Härlig bild!^^

Hoppas allt är bra med dig, kramar från Bella.

2009-08-29 @ 20:54:16
URL: http://kronor.blogg.se/
Postat av: garde

Anna, du är så söt och fin!

Var inne på monki för att hejja på dig, men ingen anna där. Jag är nyfiken på vad som komma skall för dig, du skriver så klurigt. Massa kramar!

2009-09-01 @ 18:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0